Vanliga frågor och svar

 En vara är slut i lager hos er – Kommer den in igen och när?

Mejla oss och fråga! Detsamma gäller andra storlekar och färger. Vi har inte möjlighet att ta in alla varianter av alla varor men om det är möjligt gör vi gärna det på förfrågan.

Har min beställning gått igenom?

Om du är osäker på att din beställning gått igenom finns det flera sätt att kontrollera detta.

1. När ordern lades ska du ha fått upp en sida med rubriken ”Din order”.

2. En orderbekräftelse med kvitto ska ha skickats till din angivna mailadress.

3. Du kan se din order under ”Mitt konto” när du loggar in på nakenfisen.se (om du skapat ett konto).

Kan jag byta leveransadress eller färg/storlek efter det att beställningen har lagts?

Om vi inte hunnit skicka iväg din order så gör vi alltid vårt bästa för att kunna ändra adress eller motsvarande vara om vi har den i lager. Skicka då ett mejl till vår kundtjänst på och skriv ”Fel i order” i ämnesraden. Skriv sedan ditt ordernummer och den rätta orderinformationen i mailet så kommer vi att bekräfta din ändring när den gjorts.

Kan jag lägga till varor på min order som redan är gjord?

Efter att en order är godkänd kan vi tyvärr inte lägga till fler varor inom samma köp. Gör du istället två köp kan du kontakta oss direkt efter du gjort beställningarna så försöker vi få ihop dessa och skicka som samma paket och därmed en fraktkostnad. Det är dock viktigt att du kontaktar oss väldigt snabbt för att vi ska hinna med detta eftersom vi packar ordrar allteftersom de kommer in! Skicka ett mejl till vår kundtjänst. Vi bekräftar när/om ändringen har kunnat göras.

Var är mitt paket?

Kontakta oss om du inte fått din vara inom 6 arbetsdagar efter lagd beställning.

Vad händer om min beställning blir försenad?

Vid en eventuell försening så har du rätt att häva köpet om du inte godkänner en ny leveranstid. Vill du häva ditt köp på grund av fördröjd leveranstid och har förskottsbetalat så förs pengarna tillbaka till ditt konto inom ett par dagar. Lägg dock märke till att alla varor som du kan köpa skall alltid finnas på lager så förseningar uppstår endast om det har blivit något fel på vårt lager.

Vad har ni för fraktkostnad?

39 kr på ordrar inom Sverige, fraktfritt på ordrar över 499 kr. Inom EU kostar 69 kr (eller motsvarande i annan valuta, beroende på valutakurs). Vi skickar till hela EU.

När skickas min beställning?

Vi strävar efter att alla ordrar skickas inom 0-3 arbetsdagar. Därefter tar leveransen inom Sverige 1-3 arbetsdagar med PostNord. Så totalt 1-6 arbetsdagar.